Az én legvégesebb írásaim

Az én legvégesebb írásaim

Elemzés a BL nyolcaddöntőhöz

2017. december 17. - Kage kyōi

Először is üdvözletem minden betérőnek (nem tudják mire vállalkoztak :) . Ez az első hogy blogot írok. Lesz itt minden, mint a búcsúban. A nevemről: Unokatesóm mondta volt hogy veszélyes vagyok, ezen nagyon súlyosan elgondolkodtam, és így én lettem az Árnyék Fenyegetés.

Na csapjunk a lecsóba. Foci. Nyugati

Juventus - Tottenham: 1

A Tottenham egyértelműen jön fel, a Juventus védelme meg kiöregedőben. De a rutinjuk nagyobb ezért valszeg ők jutnak tovább. De csak emiatt.

Basel- Man. City: 2

Sorry, ez van. Valszeg a Premier League-t is megnyerik.

Porto - Pool:2

Bár a Pool játéka elég hangulati: képesek atomfocira. Aztán rá egy hétre elveri őket valami megye harmadosztályú gárda

Real - PSG: 1

A PSG jön felfelé, bár az igazolások inkább PR szagúak. A Real nékik még nagy falat...

Chelsea- Barcelona: 2

Conte jó edző, de ha nem szedik le Messit meg a labdaosztogató középpályást - akkor vége.

Bayern - Besiktas: 1

A Besiktas otthoni közegben bármire képes, a hangulat egyszerre frenetikus és fanatikus. Mégis 1-es

Sevilla- Manch. UTD: 2

Mourinhoék jó fizikai formában vannak. Lehet 1-1 góllal, de bedarálják a Sevillát.

Shaktar Donyetsk- Roma: 1

Talán a legkiegyensúlyozottabb párharc. Talán Shaktar. 

 

Ennyit mára, köszönöm hogy végigolvastatok! 

A bejegyzés trackback címe:

https://shadowthreat.blog.hu/api/trackback/id/tr2713507035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása